eTwinning projekt - 101 LICE GLAGOLJICE
Autor: Administrator , 28. 10. 2020.
e-Twinning projekt - 101 LICE GLAGOLJICE listopad, 2020., sudjeluje Renata Čeč i učenici naše škole (6.b, 6.c, 7.b, 7.c razred) opis projekta: Međunarodni projekt učenika OŠ Kajzerica iz Zagreba i učenika Hrvata iz Europe i svijeta želi potaknuti učenike na zajedništvo i suradnju te razvijati ljubav prema hrvatskom jeziku i pismu.
Projekt na kojem će se kontinuirano postavljati kreativni zadatci za učenike ostvarivat će se na platformi e-Twinnig.
Cilj je do kraja školske godine odraditi 101 zadatak. Učitelj bira zadatke i vrijeme odrađivanja zadataka prema vlastitom planu. Zadatci se mogu odrađivati u školi ili kod kuće. Učeničke radove učitelj fotografira i šalje voditeljicama na dogovoreno mjesto. Po završetku programa učitelji koji sudjeluju u projektu preko e-Twining platforme u mogućnosti su dobiti oznaku kvalitete, a svi će učenici i učitelji dobiti zahvalnice za sudjelovanje u projektu.
Trajanje projekta: šk. godina 2020./2021.
Namjena: učenici od 6 do 15 godina
Nositelji projekta:
Stanka Svetličić (učiteljica hrvatskoga jezika) – OŠ Kajzerica, Zagreb
Lidija Žugčić (učiteljica razredne nastave) – OŠ Kajzerica, Zagreb
Ciljevi:
– upoznati prvo hrvatsko pismo
– razumjeti važnost glagoljice
– naučiti pisati glagoljička slova
– potaknuti učenike na zajedništvo, poduzetništvo i timski rad
– razvijati ljubav prema hrvatskom narodu, povijesti i kulturi
– razvijati kreativnost i stvarati opušteno ozračje
– poticati i razvijati stvaralačko mišljenje
– poticati na pomaganje jedni drugima
– razvijati zajedništvo i suradnju
– poticati europsku i svjetsku suradnju
– upoznati različite obrazovne sustave
Što će raditi učenici:
– ostvariti suradnju s učenicima iz Hrvatske (pisanjem razglednica, pisama, čestitki, videopozivima, pisanjem poruka – glagoljicom)
– izrađivati i ukrašavati uporabne i ukrasne predmete (čaše, šalice, zavjese, odjeću, satove, kutije za nakit, torbe, straničnike, quilling slike, kartonski organizatori…)
– izrađivati ukrasne predmete s motivima glagoljice od recikliranog materijala (stari CD-i, plastični čepovi, papir, karton…)
– čitati glagoljične tekstove
– pisati glagoljična slova
– stvarati društvene igre/kvizove u stvarnom i virtualnom okružju
– pisati služeći se ptičjim perjem i trstikom (kaligrafija)
– crtati inicijale, minijature i iluminacije
– pisati pisma i čestitke (iste slati učenicima u inozemstvo/domovinu)
– izlagati radove na školskim panoima i u digitalnom okružju
– postaviti grupu na dogovorenim društvenim mrežama
– objavljivati radove na mrežnim stranicama škole
– predstavljati svoje radove u lokalnoj zajednici
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |