Projekt Art & Earth
Autor: Tihomir Jurčević, 18. 10. 2011.
19. listopada 2011. godine u Školi su bili predstavnici Burkine Faso: g. Oussoumana Sawadogo i g. Zampou Lassina i talijanske organizacije ProgettoMondo Mlal povodom svečanog uručivanja prikupljenih sredstava u humanitarnom dijelu projekta Art & Earth.
Druženje je bilo od 10 do 12 sati, prije svega poučno, ali i neuobičajeno zabavno i veselo, opušteno i spontano. U Africi se još uvijek tako živi, ali i tamo je životni ritam sve brži a facebook sve popularniji, što naravno nije dobro za zdravlje. Gosti su se posebno dugo zadržali pred panoom i vidljivo se oduševili našim poznavanjem njihove države i načina života.
Od svih aktivnosti u dvosatnom druženju svima je najzanimljivije bilo u učionicima 3.a, 3.b. i 3.d, dakle neposredni kontakt gostiju s učenicima i izvedba pripremljenog programa. Nakon toga su gosti u holu škole naučili sve učenike i učiteljice, a bilo je i drugih djelatnika Škole, jedan od svojih plesova, naravno uz afričke ritmove i pokrete..to bismo smo predložili svaki dan za opuštanje prije početka nastave, ili svakog nastavnog sata.
Koordinatorica projekta Art & Earth za našu školu je učiteljica Valentina Vojnović koja je uz veliku pomoć svojih kolegica: Irene Randović, Ane Šarac, Jasminke Šarčević, Vesne Troskot, Vlatke Lešić, Radojke Opalić i Kornelije Prica uspješno realizirala sve aktivnosti. Naravno, najvažniji su učenici, njih oko 150 uz vodstvo navedenih učiteljica i veliku pomoć svojih roditelja, posebno 3. rujna 2011. godine kada je na Trgu Ante Starčevića u Osijeku prezentirali svoj rad oslikavanja boca i humanitarne akcije. Bilo bi nepravedno ne spomenuti doprinos djelatnika i volontera udruge Breza koji su koordinirali vrtiće i osnovne škole Grada Osijeka s aktivnostima sudionika iz Italije i Poljske.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |