2020-10-28 17:08:00 eTwinning projekt - 101 LICE GLAGOLJICE e-Twinning projekt - 101 LICE GLAGOLJICE listopad, 2020., sudjeluje Renata Čeč i učenici naše škole (6.b, 6.c, 7.b, 7.c razred) opis projekta: Međunarodni projekt učenika OŠ Kajzerica iz Zagreba i učenika Hrvata iz Europe i svijeta želi potaknuti učenike na zajedništvo i suradnju te razvijati ljubav prema hrvatskom jeziku i pismu. Projekt na kojem će se kontinuirano postavljati kreativni zadatci za učenike ostvarivat će se na platformi e-Twinnig. Cilj je do kraja školske godine odraditi 101 zadatak. Učitelj bira zadatke i vrijeme odrađivanja zadataka prema vlastitom planu. Zadatci se mogu odrađivati u školi ili kod kuće. Učeničke radove učitelj fotografira i šalje voditeljicama na dogovoreno mjesto. Po završetku programa učitelji koji sudjeluju u projektu preko e-Twining platforme u mogućnosti su dobiti oznaku kvalitete, a svi će učenici i učitelji dobiti zahvalnice za sudjelovanje u projektu. Trajanje projekta: šk. godina 2020./2021. Namjena: učenici od 6 do 15 godina Nositelji projekta: Stanka Svetličić (učiteljica hrvatskoga jezika) – OŠ Kajzerica, Zagreb Lidija Žugčić (učiteljica razredne nastave) – OŠ Kajzerica, Zagreb Ciljevi: – upoznati prvo hrvatsko pismo – razumjeti važnost glagoljice – naučiti pisati glagoljička slova – potaknuti učenike na zajedništvo, poduzetništvo i timski rad – razvijati ljubav prema hrvatskom narodu, povijesti i kulturi – razvijati kreativnost i stvarati opušteno ozračje – poticati i razvijati stvaralačko mišljenje – poticati na pomaganje jedni drugima – razvijati zajedništvo i suradnju – poticati europsku i svjetsku suradnju – upoznati različite obrazovne sustave Što će raditi učenici: – ostvariti suradnju s učenicima iz Hrvatske (pisanjem razglednica, pisama, čestitki, videopozivima, pisanjem poruka – glagoljicom) – izrađivati i ukrašavati uporabne i ukrasne predmete (čaše, šalice, zavjese, odjeću, satove, kutije za nakit, torbe, straničnike, quilling slike, kartonski organizatori…) – izrađivati ukrasne predmete s motivima glagoljice od recikliranog materijala (stari CD-i, plastični čepovi, papir, karton…) – čitati glagoljične tekstove – pisati glagoljična slova – stvarati društvene igre/kvizove u stvarnom i virtualnom okružju – pisati služeći se ptičjim perjem i trstikom (kaligrafija) – crtati inicijale, minijature i iluminacije – pisati pisma i čestitke (iste slati učenicima u inozemstvo/domovinu) – izlagati radove na školskim panoima i u digitalnom okružju – postaviti grupu na dogovorenim društvenim mrežama – objavljivati radove na mrežnim stranicama škole – predstavljati svoje radove u lokalnoj zajednici |
Osnovna škola Tenja |