2018-09-26 18:43:00 Projekt Grada Osijek - Centar izvrsnosti Osijek Razvoj darovitosti učenika osnovnih škola Upravni odjel za društvene djelatnosti, Odsjek za prosvjetu, tehničku kulturu, djecu i mladež, kao osnivač osnovnih škola na svom području, nositelj je u školskoj 2018./2019. godini obrazovnog projekta pod naslovom Centar izvrsnosti Osijek. Projekt je u svojoj drugoj godini izvedbe. Od školske 2017./2018. godine donosi besplatne obogaćujuće obrazovne aktivnosti u području znanosti i umjetnosti za darovite osječke učenike 5. – 8. razreda osnovne škole. Iz gradskoga su proračuna za projekt izdvojena sredstva koja su usmjerena u odgojno-obrazovni rad učitelja s darovitim učenicima, u edukacije učitelja, u nabavku opreme i materijala za cjelogodišnji rad učitelja s učenicima te u pripremu autorskih obogaćenih nastavnih materijala. Projekt predstavlja novost u obrazovanju darovitih osnovnoškolskih učenika Grada Osijeka s ciljem razvoja i njegovanja učeničkih kreativnih ponašanja i izvrsnosti. Detalji su o prethodnom radu projekta Centra izvrsnosti Osijek dostupni na poveznici projekta na sljedećoj adresi: https://pubweb.carnet.hr/cio/ Cilj je projekta sustavno povećavati kvalitetu identifikacije i razvoja darovitosti učenika u dva široka područja ljudske djelatnosti – umjetnosti i znanosti. Cilj se ostvaruje kroz suradnju osnovnih škola partnera, upućivanje darovitih učenika u radionice i nadzirani mentorski rad učitelja s učenicima u skupini do 20 učenika, u ukupnom trajanju od 15 radionica (14 radionica + predstavljanje uradaka) od po 4 školska sata izvan redovne nastave u prostoru osnovnih škola partnera na projektu tijekom školske 2018./2019. godine. U lipnju će 2019. godine, na kraju ciklusa radionica, biti organiziran završni, 15. susret, a u cilju predstavljanje autorskih tvorevina (produkata) svih u aktivnosti uključenih učenika. Rad je u svim ponuđenim radionicama predviđen za visokomotivirane učenike, pri čemu su aktivnosti vrlo intelektualno, emocionalno, a dio njih i tjelesno i vremenski naporan. Podrazumijeva se da su učenici koji sudjeluju u radionicama samostalni, zainteresirani za učenje složenih sadržaja i spremni na rad u dobno heterogenoj skupini.
Grad Osijek je nositelj projekta Centar izvrsnosti Osijek: Razvoj darovitosti učenika osnovnih škola. Voditelj je projekta Odsjek za prosvjetu, tehničku kulturu, djecu i mladež Grada Osijeka. Izvoditelji su radionica projekta učitelji i profesori osnovnih, srednjih škola i fakulteta. Sudionici su radionica osječki daroviti učenici od 5. do 8. razreda. Tema je ove školske godine BRZINA I BOJA, a niže su navedeni:
1. OPIS RADIONICA Radionice vode visokomotivirani i o darovitosti educirani učitelji i profesori s posebnim interesom za rad na razvoju darovitosti učenika osnovnih škola u području umjetnosti i znanosti. Slijedi opis radionica koje CIO nudi učenicima u školskoj 2018./2019. godini.
UMJETNIČKO PODRUČJE KREATIVNO PISANJE – Skupina darovitih učenika, budućih pjesnika i pisaca, bavila bi se njegovanjem stila pisanja, bogaćenjem rječnika te bismo u našoj literarnoj stvaraonici osposobljavali djecu za izražavanjem pjesničkim slikama i sredstvima stilskog izražavanja, okušali se u sva tri književna roda i u brojnim vrstama te saznali kako nastaje knjiga od ideje do same kupovine knjige i čitanja kroz 15 zanimljivih radionica. Vizualnim zapažanjem i analitičkim promatranjem detalja, daroviti će učenici kreirati potpuno novu priču, unoseći nove pojedinosti. Kreativnim mišljenjem igrat će se u opisima riječima, bojama, osjećajima i tempom. Poigravanjem s interpunkcijskim znakovima u literarnom uratku posvijestit će intonacijsku i emocionalnu obojanost teksta, što u suštini i jest BRZINA i BOJA. Osposobit ćemo učenika za samostalno pisanje raznih vrsta pisanog izražavanja. Na konkretnom dramskom tekstu izradit će Freytagovu “piramidalnu strukturu teksta” prema zadanim smjernicama. Nakon toga uslijedit će razrada kratkog dramskog teksta. Svaki će učenik biti jedan lik i ispisivati svoj put do katastrofe, što i čini izazov darovitoj djeci u literarnom izričaju. Posebna će pozornost biti posvećena leksiku slavonskoga dijalekta te frazeološkom bogatstvu. Voditeljice su profesorice Marija Vranić, Ivana Rašić i Jasminka Vrban, u OŠ Vladimira Becića, OŠ Franje Krežme, i OŠ “Tin Ujević”. DRAMSKA SKUPINA – Aktivnosti su u radionici usmjerene na uvježbavanje govorne izražajnosti i komunikacije kroz dramske igre i postupke te razvijanje samopouzdanja kroz kazališne predstave. Učenici će uvježbavati govornu izražajnost i komunikaciju kroz dramske igre i postupke i razvijati samopouzdanje potrebno za bilo koji oblik javnog nastupa. Kroz susrete i direktne kontakte sa profesionalcima iz područja scenskih umjetnosti steći će dodatna znanja korisna za njihov daljnji osobni razvoj. Dramsku radionicu u OŠ Vladimira Becića vode profesorice Radojka Wilhelm i Dubravka Blažević. U OŠ Franje Krežme radionicu vodi profesorica Ksenija Vilić. DRAMSKA RADIONICA NA NJEMAČKOM JEZIKU – Polaznici dramske radionice "Otvorena pozornica" / “Bühne frei“ su učenici/ce od 5. do 8. razreda osnovnih škola s područja grada Osijeka. Cilj rada ove skupine je upoznati ih s različitim oblicima scenskog izražavanja te pojedinim oblicima javnoga govora. Učenici će uvježbavati govornu izražajnost i komunikaciju kroz dramske igre i postupke, razvijati samopouzdanje potrebno za bilo koji oblik javnog nastupa. Kroz susrete i direktne kontakte s profesionalcima iz područja scenskih umjetnosti steći će dodatna znanja korisna za njihov daljnji osobni razvoj. Tijekom cjelogodišnjeg projekta pripremit će reprezentativne dijelove za javno izvođenje. Aktivnosti "Otvorene pozornice"/“Bühne frei“ održavaju se na njemačkom jeziku. Voditeljica je profesorica Ivana Mikić. IMPROVIZACIJSKI TEATAR / IMPRO – radionica se bavi kazališnim izričajem koji nastaje u danom trenutku bez prethodne pripreme, a u sklopu strukturiranog okvira vježbe i improvizacijske igre. Naglasak je na spontanosti, fokusu, grupnoj energiji, dramskom pokretu i slobodnom jezičnom izričaju. U središtu svega je priča, razvijanje likova i njihovih odnosa, emocija, mjesta, vremena i neočekivanih, fantastičnih, ali i svakodnevnih situacija. Radionica se održava na engleskom jeziku u OŠ Svete Ane u Osijeku pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Željke Flegar (Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti) i Ksenije Švarc, prof. LIKOVNA UMJETNOST – radionice se odvijaju u OŠ Franje Krežme (Tamara Meščić), OŠ Svete Ane (doc. art Jelena Kovačević) i OŠ „Tin Ujević“ (Domagoj Šokičić i Irena Bando). U OŠ Franje Krežme radionica se bavi istraživanjem ideje i prepoznavanju vizualnih i drugih informacije koja ostvaruju vezu između prikaza u različitim tehnikama. Inicirajući istraživanje, dokumentiraju i interpretiraju informaciju u vizualnom smislu pogodnu njihovoj svrsi. Istražuju karakteristike materijala i procesa za razvoj ideja. Proširuju svoje ideje i potkrepljuju svoja istraživanja odgovarajući na nove mogućnosti i značenja. Koristeći svoje razumijevanje za proširivanje vlastitog razmišljanja i praktičnog rada. Učenici će moći samostalno prenose vlastite ideje, uvide i maštu. U OŠ Svete Ane radionica se bavi upoznavanjem učenika s pojmovima storycloth i slow stich (tzv. ravni bod) kao zanimljivim oblicima umjetničkog izražavanja u tehnikama tekstila i šivanja. Ovaj pristup povezuje priču i likovni izraz, jer iza svakog uratka stoji kratko pisano objašnjenje učenika koje se pridružuje radu na samom kraju. Radionica u školskoj godini 2018. / 19. naslovljena je U mojoj glavi. Aktivnosti radionice izražene su poglavito u navedenoj tehnici prišivanja različitih komadića tkanine na podlogu, s namjerom uprizoravanja teme radionice. Šivanje, danas pomalo zapostavljena vještina, donosi mnoštvo dobrobiti za um i tijelo pojedinaca svih dobnih skupina, pa tako i djece. Kroz niz radionica učenici će razvijati usredotočenost, upornost i strpljenje, radit će kontinuirano na razvoju ideje od samih početaka do kraja realizacije, upoznat će se sa sličnim uratcima iz različitih krajeva svijeta, osjetiti zajedništvo i povezanost koji se javljaju prilikom upuštanja u ovakvu vrstu umirujuće aktivnosti koja je nekada bila i dijelom hrvatskih narodnih običaja (pr. sijelo) te, u konačnici, osmisliti grupni postav kojim će predstaviti svoj uradak.U OŠ „Tin Ujević“ radionice će se temeljiti na procesnom istraživačkom stvaralačkom radu, od ideje do realizacije, spajajući umjetnost, znanost i multimediju. Učenici će ovladati raznim umjetničkim likovnim tehnikama crtanja, slikanja, prostornog oblikovanja i primijenjenog dizajna temeljenom na kritičkom promišljanju i kreativnom izražavanju. Također će naučiti kreativno koristiti suvremenu tehnologiju u raznim fazama realizacije radionica. Radionice će obuhvaćati keramičku-raku tehniku, slikarsku-batik tehniku, prostorno oblikovanje žicom tehniku mramoriranja, mural tehniku, oslikavanje namještaja te dekoriranje odjevnih predmeta. Radionice vizualne umjetnosti temelje se na individualnom pristupu prema svakom učeniku, timskom radu i suradnji polazeći od toga, da je kreativnost vještina koja se može razviti kao i svaka druga vještina, te da je temelj mnogim drugim sposobnostima. NOVINARSTVO – Polaznici će radionica naučiti novinarski istražiti događaje, osobe i pojave u svomu životnomu prostoru te o njima pisati različite novinarske oblike (vijesti, izvješća, intervjue, reportaže, putopise, kritike, komentare, članke) i snimati fotografije. Pritom će se njegovati istraživački, kritički, stvaralački, angažirani i etički pristup temama. Kako bi to uspjeli, učenici će usvojiti osnovna znanja o novinarstvu, redovito izlaziti „na teren“, odnosno posjećivati uredništva tiskanih i elektroničkih medija i zanimljive gradske i izvangradske prostore, komunicirati s mnogim zanimljivim, poznatim i manje poznatim osobama, promatrati i analizirati pojave oko sebe i sl. Napisane će tekstove naučiti opremiti za objavljivanje te oblikovati i spremiti u odgovarajuće mjesto u računalu. Tekstove će objavljivati u digitalnom listu koji će moći (ako imaju te sklonosti) naučiti i dizajnirati u odgovarajućem računalnom programu, kao i obraditi fotografije za objavljivanje. Voditelj je novinarske radionice profesor Marinko Plazibat. ZNAMENITI OSIJEK – RADIONICA O OSJEČKOJ BAŠTINI – Skupina darovitih učenika koja pokaže interes za povijesnu tematiku i baštinu grada Osijeka će kroz radionice usvojiti osnovna znanja i vještine koje će rezultirati nastankom vodiča kroz osječke znamenitosti. Učenici će dobiti uvid u istraživački rad i kritičko promišljanje, povijesne izvore, posjetit će institucije vezane uz povijest kao znanost (muzej, arhiv) te pobliže upoznati način rada u njima, ali kroz radionice steći i vlastita iskustva istraživačkog rada. Nadalje, terenskim obilascima učenici će upoznavati ljepote i znamenitosti svoga grada. Kroz radionice će se također raditi i na primjeni modernih tehnologija te će učenici upoznati nove IT alate. Bitan dio je i osvješćivanje učenika o prezentacijskim tehnikama i umijeću javnog govorenja. Radionicu o osječkoj baštini vodit će prof. Jasenka Vajdić u OŠ „Tin Ujević“. U radu će sudjelovati i vanjski suradnici kako bi kvaliteta rada bila na što višoj razini sukladno njihovom polju ekspertize (muzejski pedagog Muzeja Slavonije, dr.sc. Danijel Jelaš iz Državnog arhiva u Osijeku, Udruga „Putovanja Slavonijom“, Saša Vidaković iz tvrtke Minimal.Media). Na samom završetku školske godine, predstavit ćemo i prezentirati konačan ishod radionica – vodič kroz osječke znamenitosti (u e-obliku). Nositelji završnog predstavljanja bit će učenici koji će tom prilikom pokazati rezultate svoga istraživačkog rada, primjenu računalnih alata i napredak koji su ostvarili u javnom nastupu i razvoju samopouzdanja.
ZNANSTVENO PODRUČJE MATEMATIKA/ MATEMATIKA I FIZIKA – Kroz radionice koje nas očekuju u ovoj nastavnoj, 2018./2019. godini, želja nam je sadržaje prilagođene uzrastu promatrati na drugi i drugačiji način te ih ovisno o interesu djeteta i proširiti. Program je namijenjen djeci koja pokazuju posebno zanimanje za sadržaje iz nastavnih predmeta matematike i fizike. Radionice su sadržajno prilagođene učenicima, a ujedno prate i nastavne sadržaje. Nakon uvodnog dijela učenici će samostalnim radom jačati kompetencije potrebne za matematičko rješavanje problema, razvijati logičko razmišljanje i diskutirati o načinu rješavanja zadataka. Kroz demonstracije će usvojiti i primjenjivati matematičke zakonitosti na različitim zadacima i problemima, kao i kreirati skup radova u digitalnom obliku e – portfolio. Radionice su organizirane u dva dijela. Prvi dio radionica se bavi matematičkom brzinom misli, a drugi matematičkom galerijom boja. Kroz jednu i drugu temu provlači se razvoj kritičkog mišljenja, dokazivanja, rasuđivanja. Učenik treba moći usporediti različite tvrdnje, izdvojiti iz više izjava one koje su istinite, provjeriti valjanost nekog sumnjivog dokaza, opovrgnuti nečije mišljenje, donijeti ispravan zaključak o nečemu. Također, jednostavnim geometrijskim likovima (tangramima) i složenim geometrijskim objektima (Kochovom pahuljicom), upoznat će ne samo svojstva geometrijskih likova, nego i samostalnim kreacijama razvijati divergentno mišljenje. Razvoj divergentnog mišljenja, koje je neophodno za stvaralaštvo i inovativnost, prožeto je kroz većinu radionica, a potiče se i razvija različitim zadacima otvorenog tipa. Cilj projekta je upoznati učenike sa stvarnom primjenom matematike, potaknuti ih na osmišljavanje novog i drugačijeg, te ih uputiti na samostalan rad i istraživanje. Učenici na projektima stječu vještine timskog rada kao i organizacijske i prezentacijske vještine. Voditeljica je radionice Matematike i fizike profesorica Tomislava Jukić u OŠ „Retfala“. Voditeljica je radionice Matematike u OŠ „Mladost“ profesorica Brankica Majdiš. Voditeljica je radionice Matematike u OŠ Antuna Mihanovića profesorica Snježana Fuis. MATEMATIKA I INFORMATIKA – Program je namijenjen darovitoj djeci koja postižu izvrsne rezultate iz matematike i informatike te pokazuju posebno zanimanje za matematičke sadržaje. U sklopu radionica prikazat će se uska povezanost matematike i informatike. Nakon uvodnoga dijela učenici će samostalnim radom jačati kompetencije potrebne za matematičko rješavanje problema, razvijati logičko razmišljanje i diskutirati o načinu rješavanja zadataka. Kroz demonstracije će usvojiti i primjenjivati program dinamičke matematike na različitim zadacima i problemima, kao i kreirati interaktivnu knjigu koristeći program GeoGebra. Svoj će napredak moći provjeriti i pokazati na Edmodu koji omogućava personaliziranu i aktivnu primjenu znanja i vještina. Koristeći taj suradnički alat moći će pratiti svoj rad i komunicirati s drugim polaznicima skupine i nastavnicima. Cilj je projekta upoznati učenike sa primjenom matematike i informatike te ih potaknuti na samostalan rad i istraživanje. Projektni će ih zadatci upoznati s područjima matematike i primjenom naučenoga u informatici, kao i sa matematičkom formulacijom i rješavanjem konkretnih matematičkih i informatičkih problema. Učenici će na u radionici stjecati vještine timskoga rada kao i organizacijske i prezentacijske vještine. Voditeljica je profesorica Katarina Kretić. INFORMATIKA – Radionica će upoznati polaznike sa različitim programskim jezicima kao što su Python, Visual Basic, Java i MIT inventor 2. Učenici će rješavati problemske zadatke i izrađivati razne aplikacije u zadanim programskim jezicima. Cilj je kod učenika razvijati informatičko razmišljanje potrebno za rješavanje zadataka i kreativnost kod izrade softverskih radova. U OŠ „Mladost“ voditelj je radionice profesor Igor Kopić. U OŠ Antuna Mihanovića voditeljica je radionice profesorica viša savjetnica Viktorija Vranešić. BIOLOGIJA I KEMIJA – Radionice sadržajno vezane za predmete biologije i kemije pod naslovom "Tvornica znanosti" čine skup aktivnosti kojima je cilj omogućiti istraživački rad kako bi učenici upoznali različite prirodoslovne teme prisutne u nama i oko nas. Cilj je radionica postaviti učenicima niz istraživačkih pitanja i na praktične načine učenike poučavati o znanstvenoj metodi primijenjenoj u području istraživačkih pitanja u biologiji i kemij. Kroz aktivnosti radionica učenici će prolaziti učeći činjenice, koncepte i postupke primjenjujući znanstvenu metodu pri čemu će uočavati zakonitosti i generalizirati na temelju zaključaka izvedenih iz pokusa, mjerenja i obrade podataka. Održavanje svih aktivnosti upotpunit će terenska nastava i odlazak na visokoškolske ustanove, pri čemu će naglasak biti stavljen na samostalnost učenika i originalnost u rješavanju zadataka. Radionica se odvija u četiri škole: OŠ „Mladost“ (Jasna Rebrina, prof.), OŠ Retfala (Ivana Dolaček, prof. i Vlatka Šalić Dujmić, prof.), OŠ Antuna Mihanovića (Vesna Lerinc, prof.) i OŠ Jagode Truhelke (mr.sc. Sanja Merdić). GEOGRAFIJA – Geografija i terenska nastava obogaćena istraživačkim radom u neraskidivoj su vezi te su stoga zadatci znanstvenog područja geografije unutar CIO razvoj temeljnih geografskih vještina poput terenskog istraživačkog rada, razvoja orijentacijskih vještina, rada s topografskim kartama, istraživanja baza podataka, izrade grafičkih priloga itd. Geografija je u suvremenom razdoblju utemeljena na mjerenjima, matematičkim izračunima, projekcijama te međudjelovanju čovjeka i prirode na svim prostornim razinama. Sve navedeno bit će izrazito obogaćeno uporabom suvremenih računalnih alata koji će pridonijeti dodatnom razvoju informatičke pismenosti i izlagačkih vještina. Nadalje, u planu je nekoliko višesatnih terenskih izlazaka u različitim godišnjim dobima koji će pridonijeti izravnom i iskustvenom učenju u neposrednoj stvarnosti. Krajnji cilj je učenicima/učenicama pružiti i omogućiti trajni razvoj temeljnih geografskih vještina uz naglasak na terensko istraživanje i upotrebu digitalnih alata u pronalaženju, obradi, izradi i prezentaciji, prije svega, prirodno-geografskih sadržaja. Voditelji su radionice u OŠ „Retfala“ profesori Mirko Andrić i Goran Ledenčan. Voditeljice su radionice u OŠ Jagode Truhelke profesorice Inja Dorić i Kristina Ibrahimović
2. MJESTA ODRŽAVANJA RADIONICA Kako bi se u najvećoj mogućoj mjeri učenicima učinilo ovogodišnje radionice prostorno lako dostupnima, a u cilju uklanjanja troškova prijevoza učenika, radionice će se održavati na ukupno osam lokacija u gradu Osijeku. Za umjetničko su područje projektni partneri sljedeće osnovne škole: OŠ Vladimira Becića, OŠ Svete Ane, OŠ Franje Krežme i OŠ "Tin Ujević". Za znanstveno su područje partneri ove osnovne škole: OŠ "Retfala", OŠ Antuna Mihanovića, OŠ "Mladost" i OŠ Jagode Truhelke. Radionice se iz umjetničkoga i znanstvenoga područja održavaju naizmjence, a u svrhu pružanja prilike za uključivanje dijela svestranih učenika, sa sposobnostima i interesima i za umjetnost i za znanost, u neometani rad u oba područja djelatnosti. UMJETNIČKO PODRUČJE
ZNANSTVENO PODRUČJE
OŠ VLADIMIRA BECIĆA Radionice: 1. Kreativno pisanje 2. Dramska skupina 3. Novinarstvo OŠ "RETFALA" Radionice: 1. Matematika i fizika 2. Biologija i kemija 3. Geografija
OŠ SVETE ANE OŠ ANTUNA MIHANOVIĆA Radionice: 1. Dramska skupina (na njemačkom jeziku) 2. Improvizacijski teatar / IMPRO 3. Likovna umjetnost Radionice: 1. Matematika 2. Biologija i kemija 3. Informatika
OŠ FRANJE KREŽME OŠ "MLADOST" Radionice: 1. Kreativno pisanje 2. Dramska skupina 3. Likovna umjetnost Radionice: 1. Matematika 2. Biologija i kemija 3. Informatika
OŠ "TIN UJEVIĆ" Radionice: 1. Kreativno pisanje 2. Znameniti Osijek – radionica o osječkoj baštini 3. Likovna umjetnost OŠ JAGODE TRUHELKE Radionice: 1. Matematika i informatika 2. Biologija i kemija 3. Geografija 3. TERMINI ODRŽAVANJA RADIONICA Radionice će se održavati svake druge subote, u prostoru osnovne škole u koju se učenik prijavi dolaziti. Vrijeme je održavanja radionica subotom od 9:00 do 12:00 sati u prostoru navedenih osnovnih škola koje nude radionice ili u umjetničkom ili u znanstvenom području. Vrijeme održavanja radionica po danima jest sljedeće:
UMJETNIČKO PODRUČJE ZNANSTVENO PODRUČJE 13.10.2018. 13.10.2018. 20.10.2018. 27.10.2018. 3.11.2018. 10.11.2018. 17.11.2018. 24.11.2018. 1.12.2018. 8.12.2018. 15.12.2018. 22.12.2018. 19.1.2019. 26.1.2019. 2.2.2019. 9.2.2019. 16.2.2019. 23.2.2019. 2.3.2019. 9.3.2019. 16.3.2019. 23.3.2019. 30.3.2019. 6.4.2019. 13.4.2019. 4.5.2019. 11.5.2019. 18.5.2019. PODJELA USPOMENICA PODJELA USPOMENICA 4. POSTUPAK PRIJAVE Pozivaju se osnovnoškolski učenici od 5. do 8. razreda iz svih osječkih osnovnih škola i njihovi roditelji informirati se o opisu radionica i obratiti se stručnim suradnicima (psiholog, pedagog ili drugi stručni suradnici) u svojim školama u svrhu prijave učenika za sudjelovanje u programu radionica tijekom školske 2018./2019. godine. Prijavnice su dostupne kod stručnih suradnika i ovdje na mrežnoj stranici škole. Prijavnica je jedinstvena. Za učenika se ispunjava samo jedna papirnata prijavnica i predaje u školu koju dijete pohađa, a roditelj svojim potpisom u prijavnici daje do znanja da je upoznat s dužnostima i obvezama učenika u projektu. Prijavnicu tiskajte, ispunite, potpišite i predajte u ured stručne službe škole. Ispunjenu prijavnicu učenik ili roditelj predaje u ured stručne službe škole koju učenik pohađa (predati psihologu u školama sa zaposlenim psihologom; predati pedagogu ili drugom stručnom suradniku bez zaposlenoga psihologa). Rok je za predaju potpuno i točno ispunjenih prijavnica 3. listopad 2018. godine do 14:00 sati u ured stručnih suradnika škole koje učenik pohađa. Psiholozi su i drugi stručni suradnici škola upoznati sa projektom i učenicima stoje na raspolaganju. Ispunjavanje prijavnice za sudjelovanje u programu u 2018./2019. godini ne jamči prijem učenika u program radionica. Radujemo se sudjelovanju izvrsnih učenika u radionicama projekta Centar izvrsnosti Osijek. S poštovanjem, Stručni tim projekta Centar izvrsnosti Osijek (CIO) https://pubweb.carnet.hr/cio/ |
||
Osnovna škola Tenja | ||